KKV-s díjcsomagjaink

 

Irattár kezelőjeként az ügyfeleink részére olyan szolgáltatási csomagokat állítottunk össze, amelyeket már a legkisebb vállalkozások is elérhetnek.

A vállalkozások méretének és az összegyűlt céges dokumentumok mennyiségének a függvényében különböző nagyságú és összetételű csomagokat kínálunk, melyek segítségével a teljes iratkezelési és irattári rend fenntartásában segítséget nyújtunk.

Kínált szolgáltatásaink illeszkednek ügyfeleink igényéhez és biztosítjuk a folyamatos fejlesztés lehetőségét, versenyképességének a növelését.

Csomagjainknak olyan versenyképes árakat adtunk, amelyek biztosítják a legkisebb vállalkozásoknak is az iratkezelési feladatokat elvégzését, mint a „szükséges rossz” megvalósítását.

Hisz nagyon sokszor az iratkezelés és az iratok közötti rend kialakítása és fenntartása egy „muszáj”feladat, amit egy cégvezetőnek biztosítani kell a vállalkozásában.

Ebben kívánunk segíteni Önnek!

 

Tekintse meg iratrendezési vagy irattár kialakítási díjcsomagjainkat!

 

Egyszeri díjcsomagjaink az irodai dokumentumok rendbetételére

 

Bronz csomag

Csomagban foglalt szolgáltatások:

Online megrendelhető.

Akár 24-72 órán belüli munkakezdés.

Rendezendő iratok mennyisége: Maximum 40 db lefűzhető dossziét megtöltő iratmennyiség.

A fenti mennyiségű iratok dosszié szintű rendezését, visszakereshetőségi szempontok kialakítását.

Az ezekhez szükséges 10 db archiváló dobozt és a hozzá tartozó vonalkódokat.

A rendezésről készült papír alapú nyilvántartás elkészítése.

Budapesten és 50km-es körzetében a kiszállási díjat.

A szolgáltatás egyszeri teljes díja: 17.800 Ft+ÁFA*

 

Ezüst csomag

Tartalmazza az Bronz csomagban lévő szolgáltatásokat.

Maximum 80 db lefűzhető dossziét megtöltő iratmennyiség.

A feldolgozáshoz szükséges 20 db archiváló dobozt és vonalkódot.

A szolgáltatás egyszeri teljes díja: 27.800 Ft+ÁFA*

Arany csomag

Tartalmazza az Ezüst csomagban lévő szolgáltatásokat.

Maximum 120 db lefűzhető dossziét megtöltő iratmennyiség.

A feldolgozáshoz szükséges 30 db archiváló dobozt és vonalkódot.

Az irattári rend kialakítását.

A szolgáltatás egyszeri teljes díja: 37.800 Ft+ÁFA*

 

Platina csomag

Tartalmazza az Arany csomagban lévő szolgáltatásokat.

Maximum 200 db lefűzhető dossziét megtöltő iratmennyiség.

A feldolgozáshoz szükséges 50 db archiváló dobozt és vonalkódot.

1 db zárható konténer (bizalmas iratok megsemmisítésére szolgál) kihelyezését. **

A szolgáltatás egyszeri teljes díja: 57.800 Ft+ÁFA*

 

Gyémánt csomag

Tartalmazza a Platina csomagban lévő szolgáltatásokat.

Maximum 600 db lefűzhető dossziét megtöltő iratmennyiség.

A feldolgozáshoz szükséges 150 db archiváló dobozt és vonalkódot.

2 db zárható konténer (bizalmas iratok megsemmisítésére szolgál) kihelyezését. **

A szolgáltatás egyszeri teljes díja: 107.800 Ft+ÁFA*

 

Havi rendet fenn tartó díjcsomagjaink

 

Alap csomag

A havi irattári rend fenntartása a következőket foglalja magába:

Havi egy alkalommal történő rendrakás.***

Az esetlegesen felgyülemlett selejt dokumentumok kiválogatása, megsemmisítésre történő előkészítése.

Budapesten és 50km-es körzetében a kiszállási díjat.

A szolgáltatás havi teljes díja 6 hónapos megrendelése esetén:
18.500 Ft/alkalom+ÁFA*

A szolgáltatás havi teljes díja 12 hónapos megrendelése esetén
15.500 Ft/alkalom+ÁFA*

 

Haladó csomag

A havi irattári rend fenntartása a következőket foglalja magába (az alap csomagon felül):

1 db zárható konténer (bizalmas iratok megsemmisítésére szolgál) folyamatos havi cseréje a megbízás ideje alatt.

A szolgáltatás havi teljes díja 6 hónapos megrendelése esetén:
27.500 Ft/alkalom+ÁFA*

A szolgáltatás havi teljes díja 12 hónapos megrendelése esetén:
22.500 Ft/alkalom+ÁFA*

 

Profi csomag

A havi irattári rend fenntartása a következőket foglalja magában (a haladó csomagon felül):

Az iratkezelési szabályzat és irattári terv elkészítése havi részletekben.

A szolgáltatás havi teljes díja 6 hónapos megrendelése esetén:
37.500 Ft/1 alkalom+ÁFA*

A szolgáltatás havi teljes díja 12 hónapos megrendelése esetén:
32.500 Ft/1 alkalom+ÁFA*

 

*Kiegészítések:

További extra doboz: Amennyiben a fenti csomagárban foglalt dobozmennyiség nem elegendő, további archiváló dobozokat lehet vásárolni 400 Ft+ÁFA költségen.

További igény esetén a lapszintű rendezés díja: 2.500 Ft/óra+ÁFA

Vidéki felár: Budapest 50 km-es vonzáskörzetén kívül: 8.000 Ft+ÁFA

100 km-es távolságon kívül: 15.000 Ft+ÁFA

200 km-es távolságon kívül: 25.000 Ft+ÁFA fizetendő.

Iratkezelési tanácsadás:

Kérésére biztosítani tudjuk az iratkezelési szabályzat és Irattári terv elkészítését is igen kedvező áron. Ez magában foglalja a jelenlegi iratkezelés átvilágítását. A megismert folyamatok alapján elkészítjük

a teljes iratkezelési szabályzatot és Irattári tervet.

 

**A teljes szolgáltatás a következőket tartalmazza:

1 db zárható konténer (bizalmas iratok megsemmisítésére szolgál) kihelyezését majd elszállítását és szakszerű, bizalmas megsemmisítését és az erről szóló, jegyzőkönyv elkészítését foglalja magában.

Egy ilyen papír konténernek kapacitása kb. 40-50 kg papír, ami egy normál irodai munkánál 4-6 hét alatt telik meg.

 

***Havi egy alkalommal a munkatársunk meglátogatja az Önök cégét és az egy hónap alatt keletkezett számlák, szerződések, megbízások, szállítólevelek stb., sorba rakását és a megfelelő helyre történő lefűzését vagy besorolását végzi el.

Igény esetén további, személyre szabott csomagárak alakíthatóak ki!