Virtuális asszisztencia
Virtuális asszisztencia
“Digitális Megjelenés: Virtuális Asszisztenseinkkel a Siker Útján”
Mivel az online jelenlét és a digitális megjelenés ma már elsődlegessé vált, ezért virtuális asszisztenseink szakképzett segítségével vállaljuk a következő feladatokat azoknak a megbízóinknak, akik a digitális térben szeretnék erősíteni jelenlétüket.
Virtuális asszisztencia-Adminisztrációs feladatok
E-mailek kezelése beleértve a hivatalos és üzleti levelezéseket is.
Naptárkezelés, határidők egyeztetése
Megbeszélések, találkozók leszervezése
Adatrögzítési feladatok ellátása
Logisztikai és beszerzési feladatok, megrendelések, ajánlatok készítése és bekérése
Külföldi/belföldi partnerekkel történő egyeztetések e-mailen/telefonon
Kimutatások, elszámolások készítése
Nyilvántartások vezetése
Táblázatok szerkesztése
Prezentációk készítése
Szövegek gépelése, szövegszerkesztés
Iratok rendszerezése, rendezése, selejtezése
Jegyzőkönyvek készítése
Virtuális asszisztencia-Marketing feladatok
WordPress weboldal létrehozása, módosítása, karbantartása (Külön árajánlat alapján weboldal készítés)
Posztolás közösségi médiára, Facebook stb. oldalak kezelése
Hírlevél írás /formázás / időzítés
Blogcikk írás / formázás és feltöltés WordPressbe
Webshop karbantartás, webáruház termek feltöltés
Kisebb képszerkesztések
Marketing statisztikák készítése
Google Ads hirdetéskezelés
Prezentáció készítés
Kommentek moderálása
Adatgyűjtések például konkurensekről, vagy lehetséges vevőkről, partnerekről.
Céges rendezvények teljes körű megszervezése (Külön árajánlat alapján)
Virtuális asszisztencia-Pénzügyi feladatok
Számlázás, számlák rögzítése, kiküldése, ellenőrzése, rendszerezése
Könyvelési anyagok előkészítése könyvelés részére
Nyilvántartások vezetés
Utalások rögzítés
Pénzügyi kimutatások vezetése
Árjegyzék:
Óradíjas elszámolás keretében.
1-10 óra/hó esetén:
10-20 óra/hó esetén:
20-30 óra/hó esetén:
30 óra felett/hó egyedi megállapodás alapján
További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.