Iratkezelési szabályzat

Virtuális asszisztencia

Virtuális asszisztencia

“Digitális Megjelenés: Virtuális Asszisztenseinkkel a Siker Útján”
Mivel az online jelenlét és a digitális megjelenés ma már elsődlegessé vált, ezért virtuális asszisztenseink szakképzett segítségével vállaljuk a következő feladatokat azoknak a megbízóinknak, akik a digitális térben szeretnék erősíteni jelenlétüket.

Virtuális asszisztencia-Adminisztrációs feladatok

E-mailek kezelése beleértve a hivatalos és üzleti levelezéseket is.
Naptárkezelés, határidők egyeztetése
Megbeszélések, találkozók leszervezése
Adatrögzítési feladatok ellátása
Logisztikai és beszerzési feladatok, megrendelések, ajánlatok készítése és bekérése
Külföldi/belföldi partnerekkel történő egyeztetések e-mailen/telefonon
Kimutatások, elszámolások készítése
Nyilvántartások vezetése
Táblázatok szerkesztése
Prezentációk készítése
Szövegek gépelése, szövegszerkesztés
Iratok rendszerezése, rendezése, selejtezése
Jegyzőkönyvek készítése

Virtuális asszisztencia-Marketing feladatok

WordPress weboldal létrehozása, módosítása, karbantartása (Külön árajánlat alapján weboldal készítés)
Posztolás közösségi médiára, Facebook stb. oldalak kezelése
Hírlevél írás /formázás / időzítés
Blogcikk írás / formázás és feltöltés WordPressbe
Webshop karbantartás, webáruház termek feltöltés
Kisebb képszerkesztések
Marketing statisztikák készítése
Google Ads hirdetéskezelés
Prezentáció készítés
Kommentek moderálása
Adatgyűjtések például konkurensekről, vagy lehetséges vevőkről, partnerekről.
Céges rendezvények teljes körű megszervezése (Külön árajánlat alapján)

Virtuális asszisztencia-Pénzügyi feladatok

Számlázás, számlák rögzítése, kiküldése, ellenőrzése, rendszerezése
Könyvelési anyagok előkészítése könyvelés részére
Nyilvántartások vezetés
Utalások rögzítés
Pénzügyi kimutatások vezetése

Árjegyzék:
Óradíjas elszámolás keretében.
1-10 óra/hó esetén:
10-20 óra/hó esetén:
20-30 óra/hó esetén:
30 óra felett/hó egyedi megállapodás alapján
További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.

Segíthetünk?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megfelelő oldalunkon és munkatársaink rövidesen visszakeresik Önt!

A DRM Hungary évek óta partnerünk és mind felkészültség szempontjából, mind pedig rendelkezésre állásban a legjobb szolgáltatást kapjuk.

dokumentumok
Szilágyi Zoltán
Műszaki igazgató, Eszközbeszerzés Kft.

Amennyiben további kérdése lenne, keressen minket elérhetőségeinken!

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).