Kreatív Cég Szolgáltatók

Mottó:

“Kreatív Cég Szolgáltatók – Komplex Megoldások a Vállalkozásod Sikeréért

Üdvözölünk a Kreatív Cég Szolgáltatók világában, ahol kisvállalkozások számára (beleértve a kis- és közepes vállalatokat, egyéni- vagy kezdő vállalkozókat, szabadúszókat, MLM vállalkozókat és magánszemélyeket) kínálunk komplex, testreszabott megoldásokat. Cégünk, ahol a minőség és a hatékonyság találkozik, széles spektrumon nyújt segítséget, kezdve a dokumentumkezeléstől, a virtuális asszisztencián át, az irodai tisztaságig, egészen az irodai eszközök és irodaszerek beszállításától az online és offline megjelenés területéig, ideértve az online marketinget és weboldalkészítést, valamint a céges rendezvények szervezését.

Mi, a Kreatív Cég Szolgáltatók, nem csak szolgáltatók vagyunk, hanem üzleti partnerként tekintünk minden kisvállalkozásra. Szakértelmünk és rugalmasságunk segítségével maximalizáljuk a vállalkozásod teljesítményét, így te fókuszálhatsz a saját vállalkozásod sikerére.

Csatlakozz hozzánk, és tapasztald meg, hogyan válhatunk a kisvállalkozásod legnagyobb támogatójává. Ismerd meg, mit jelent a Kreatív Cég Szolgáltatók segítségével irányítani és növelni vállalkozásodat.

Nézzük a DRM Hungary Kft komplex szolgáltatási térképét.

  1. Dokumentumkezelés

“A Vállalkozásunk Pillérei: Professzionális Iratkezelés Évek óta”

Minden vállalkozás alapját a dokumentumok képezik, legyenek azok papíralapúak vagy digitálisak, és mind saját, mind külső forrásból származnak. Az eredeti szolgáltatásunk az iratkezelés, és ezt a szolgáltatást már sok éves tapasztalattal rendelkező csapatunk látja el.

A Vállalkozásunk Pillérei között büszkén említjük a professzionális iratkezelést, amelyet évek óta sikeresen nyújtunk ügyfeleink számára. Az eddig is jól működő iratkezelési csapatunk a megbízásokat hatékonyan és precízen teljesíti, így segítve vállalkozásodat a zökkenőmentes működésben és a siker elérésében.

A legfontosabb szolgáltatásaink a következők: Iratrendezés

Selejtezés

Szabályzat készítés

Irattár üzemeltetés

 

Árjegyzék:

Az iratkezelési szolgáltatásokat minden esetben egyedi megállapodás vagy ajánlat alapján végezzük el.

 

  1. Virtuális asszisztencia

“Digitális Megjelenés: Virtuális Asszisztenseinkkel a Siker Útján”

Mivel az online jelenlét és a digitális megjelenés ma már elsődlegessé vált, ezért virtuális asszisztenseink szakképzett segítségével vállaljuk a következő feladatokat azoknak a megbízóinknak, akik a digitális térben szeretnék erősíteni jelenlétüket:

Adminisztrációs feladatok

E-mailek kezelése beleértve a hivatalos és üzleti levelezéseket is.

Naptárkezelés, határidők egyeztetése

Megbeszélések, találkozók leszervezése

Adatrögzítési feladatok ellátása

Logisztikai és beszerzési feladatok, megrendelések, ajánlatok készítése és bekérése

Külföldi/belföldi partnerekkel történő egyeztetések e-mailen/telefonon

Kimutatások, elszámolások készítése

Nyilvántartások vezetése

Táblázatok szerkesztése

Prezentációk készítése

Szövegek gépelése, szövegszerkesztés

Iratok rendszerezése, rendezése, selejtezése

Jegyzőkönyvek készítése

 

Marketing feladatok

WordPress weboldal létrehozása, módosítása, karbantartása (Külön árajánlat alapján weboldal készítés)

Posztolás közösségi médiára, Facebook stb. oldalak kezelése

Hírlevél írás /formázás / időzítés

Blogcikk írás / formázás és feltöltés WordPressbe

Webshop karbantartás, webáruház termek feltöltés

Kisebb képszerkesztések

Marketing statisztikák készítése

Google Ads hirdetéskezelés

Prezentáció készítés

Kommentek moderálása

Adatgyűjtések például konkurensekről, vagy lehetséges vevőkről, partnerekről.

Céges rendezvények teljes körű megszervezése (Külön árajánlat alapján)

 

Pénzügyi feladatok

Számlázás, számlák rögzítése, kiküldése, ellenőrzése, rendszerezése

Könyvelési anyagok előkészítése könyvelés részére

Nyilvántartások vezetés

Utalások rögzítés

Pénzügyi kimutatások vezetése

 

Árjegyzék:

Óradíjas elszámolás keretében.

1-10 óra/hó esetén:

10-20 óra/hó esetén:

20-30 óra/hó esetén:

30 óra felett/hó egyedi megállapodás alapján

További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.

 

  1. Online marketing feladatok

 

Az online jelenléthez hozzátartozik a céges weboldal is. Ezért a szolgáltatási portfolióba beletartozik, hogy modern, reszponzív oldalt készítsünk.

A következő területeken tudunk segítséget nyújtani: WP weboldal készítése

Karbantartás

Arculattervezés

Kreatív szövegírás

Keresőoptimalizálás

Webáruház készítés

Árjegyzék:

Domain név: .hu 2000 Ft+ÁFA/2 év

Tárhely ügyintézése: 10000 Ft/1 év

Logótervezés és készítés:

További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.

 

  1. Rendezvényszervezés

“Online és Offline Megjelenés: Rendezvények teljeskörű Megszervezése”

Az online jelenlét és a digitális megjelenés mellett a céges élet szerves részét képezik az élő megjelenések. Ide tartoznak a céges rendezvények, ügyféltalálkozók, termékbemutatók, konferenciák és egyéb események. Teljeskörű szervezésüket vállaljuk.

További információkat találhatsz a www.eventagency.hu oldalunkon.

 

  1. Üzemeltetés

“Teljes Háttér Üzemeltetés: Minden, ami Szükséges az Iroda Működéséhez”

A vállalkozás online jelenlétéről szólva nem feledkezhetünk meg a háttér üzemeltetéséről sem. Az iroda működéséhez szükség van tisztaságra, valamint irodai eszközök és irodaszerek beszerzésére is. Mind ezen területeken ránk számíthatsz.

A takarításról további információkat találsz a www.complexcleaning.hu oldalon.

 

Az irodaszerek beszerzését a www.docushop.hu oldalon bonyolíthatod le.

Szolgáltatásainkat külsös munkatársainkkal együttműködve kínáljuk, hogy megbízóink legnagyobb megelégedésére szolgáljunk.

Rólunk

Küldetésünk

Elkötelezettek vagyunk hogy átfogó megoldásainkkal segítsük:

  • A vállalkozásokat a biztonság javításában
  • A jogszabályi megfelelés elérésében
  • A hosszú távú dokumentumkezelési költségek megtakarításában
  • A pontos és hatékony iratkezelésben

Hogyan dolgozunk

Segíthetünk?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megfelelő oldalunkon és munkatársaink rövidesen visszakeresik Önt!

A DRM Hungary évek óta partnerünk és mind felkészültség szempontjából, mind pedig rendelkezésre állásban a legjobb szolgáltatást kapjuk.

Szilágyi Zoltán
Műszaki igazgató, Eszközbeszerzés Kft.

Amennyiben további kérdése lenne, keressen minket elérhetőségeinken!