Kreatív Cég Szolgáltatók
Mottó:
“Kreatív Cég Szolgáltatók – Komplex Megoldások a Vállalkozásod Sikeréért
Üdvözölünk a Kreatív Cég Szolgáltatók világában, ahol kisvállalkozások számára (beleértve a kis- és közepes vállalatokat, egyéni- vagy kezdő vállalkozókat, szabadúszókat, MLM vállalkozókat és magánszemélyeket) kínálunk komplex, testreszabott megoldásokat. Cégünk, ahol a minőség és a hatékonyság találkozik, széles spektrumon nyújt segítséget, kezdve a dokumentumkezeléstől, a virtuális asszisztencián át, az irodai tisztaságig, egészen az irodai eszközök és irodaszerek beszállításától az online és offline megjelenés területéig, ideértve az online marketinget és weboldalkészítést, valamint a céges rendezvények szervezését.
Mi, a Kreatív Cég Szolgáltatók, nem csak szolgáltatók vagyunk, hanem üzleti partnerként tekintünk minden kisvállalkozásra. Szakértelmünk és rugalmasságunk segítségével maximalizáljuk a vállalkozásod teljesítményét, így te fókuszálhatsz a saját vállalkozásod sikerére.
Csatlakozz hozzánk, és tapasztald meg, hogyan válhatunk a kisvállalkozásod legnagyobb támogatójává. Ismerd meg, mit jelent a Kreatív Cég Szolgáltatók segítségével irányítani és növelni vállalkozásodat.
Nézzük a DRM Hungary Kft komplex szolgáltatási térképét.
- Dokumentumkezelés
“A Vállalkozásunk Pillérei: Professzionális Iratkezelés Évek óta”
Minden vállalkozás alapját a dokumentumok képezik, legyenek azok papíralapúak vagy digitálisak, és mind saját, mind külső forrásból származnak. Az eredeti szolgáltatásunk az iratkezelés, és ezt a szolgáltatást már sok éves tapasztalattal rendelkező csapatunk látja el.
A Vállalkozásunk Pillérei között büszkén említjük a professzionális iratkezelést, amelyet évek óta sikeresen nyújtunk ügyfeleink számára. Az eddig is jól működő iratkezelési csapatunk a megbízásokat hatékonyan és precízen teljesíti, így segítve vállalkozásodat a zökkenőmentes működésben és a siker elérésében.
A legfontosabb szolgáltatásaink a következők: Iratrendezés
Selejtezés
Szabályzat készítés
Irattár üzemeltetés
Árjegyzék:
Az iratkezelési szolgáltatásokat minden esetben egyedi megállapodás vagy ajánlat alapján végezzük el.
- Virtuális asszisztencia
“Digitális Megjelenés: Virtuális Asszisztenseinkkel a Siker Útján”
Mivel az online jelenlét és a digitális megjelenés ma már elsődlegessé vált, ezért virtuális asszisztenseink szakképzett segítségével vállaljuk a következő feladatokat azoknak a megbízóinknak, akik a digitális térben szeretnék erősíteni jelenlétüket:
Adminisztrációs feladatok
E-mailek kezelése beleértve a hivatalos és üzleti levelezéseket is.
Naptárkezelés, határidők egyeztetése
Megbeszélések, találkozók leszervezése
Adatrögzítési feladatok ellátása
Logisztikai és beszerzési feladatok, megrendelések, ajánlatok készítése és bekérése
Külföldi/belföldi partnerekkel történő egyeztetések e-mailen/telefonon
Kimutatások, elszámolások készítése
Nyilvántartások vezetése
Táblázatok szerkesztése
Prezentációk készítése
Szövegek gépelése, szövegszerkesztés
Iratok rendszerezése, rendezése, selejtezése
Jegyzőkönyvek készítése
Marketing feladatok
WordPress weboldal létrehozása, módosítása, karbantartása (Külön árajánlat alapján weboldal készítés)
Posztolás közösségi médiára, Facebook stb. oldalak kezelése
Hírlevél írás /formázás / időzítés
Blogcikk írás / formázás és feltöltés WordPressbe
Webshop karbantartás, webáruház termek feltöltés
Kisebb képszerkesztések
Marketing statisztikák készítése
Google Ads hirdetéskezelés
Prezentáció készítés
Kommentek moderálása
Adatgyűjtések például konkurensekről, vagy lehetséges vevőkről, partnerekről.
Céges rendezvények teljes körű megszervezése (Külön árajánlat alapján)
Pénzügyi feladatok
Számlázás, számlák rögzítése, kiküldése, ellenőrzése, rendszerezése
Könyvelési anyagok előkészítése könyvelés részére
Nyilvántartások vezetés
Utalások rögzítés
Pénzügyi kimutatások vezetése
Árjegyzék:
Óradíjas elszámolás keretében.
1-10 óra/hó esetén:
10-20 óra/hó esetén:
20-30 óra/hó esetén:
30 óra felett/hó egyedi megállapodás alapján
További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.
- Online marketing feladatok
Az online jelenléthez hozzátartozik a céges weboldal is. Ezért a szolgáltatási portfolióba beletartozik, hogy modern, reszponzív oldalt készítsünk.
A következő területeken tudunk segítséget nyújtani: WP weboldal készítése
Karbantartás
Arculattervezés
Kreatív szövegírás
Keresőoptimalizálás
Webáruház készítés
Árjegyzék:
Domain név: .hu 2000 Ft+ÁFA/2 év
Tárhely ügyintézése: 10000 Ft/1 év
Logótervezés és készítés:
További információt a www.ecompany.hu oldalon találsz.
- Rendezvényszervezés
“Online és Offline Megjelenés: Rendezvények teljeskörű Megszervezése”
Az online jelenlét és a digitális megjelenés mellett a céges élet szerves részét képezik az élő megjelenések. Ide tartoznak a céges rendezvények, ügyféltalálkozók, termékbemutatók, konferenciák és egyéb események. Teljeskörű szervezésüket vállaljuk.
További információkat találhatsz a www.eventagency.hu oldalunkon.
- Üzemeltetés
“Teljes Háttér Üzemeltetés: Minden, ami Szükséges az Iroda Működéséhez”
A vállalkozás online jelenlétéről szólva nem feledkezhetünk meg a háttér üzemeltetéséről sem. Az iroda működéséhez szükség van tisztaságra, valamint irodai eszközök és irodaszerek beszerzésére is. Mind ezen területeken ránk számíthatsz.
A takarításról további információkat találsz a www.complexcleaning.hu oldalon.
Az irodaszerek beszerzését a www.docushop.hu oldalon bonyolíthatod le.
Szolgáltatásainkat külsös munkatársainkkal együttműködve kínáljuk, hogy megbízóink legnagyobb megelégedésére szolgáljunk.
Küldetésünk
Elkötelezettek vagyunk hogy átfogó megoldásainkkal segítsük:
- A vállalkozásokat a biztonság javításában
- A jogszabályi megfelelés elérésében
- A hosszú távú dokumentumkezelési költségek megtakarításában
- A pontos és hatékony iratkezelésben